Alla inlägg den 21 september 2014

Av Fru Lundgren - 21 september 2014 23:00

For ju ner till mamma och pappa för att äta. Båda mina bröder vad där med respektive och det är så kul att vi kan samlas hela familjen. Max lekte och hade så kul med dom alla. Han är verkligen uppväxt i en familj som älskad av alla.
Efter att Max somnat 20:30 så gick jag ut till stallet. Tog in ettan och gick ner till ridbanan. Longerade henne och jag är glad att jag inte satt på henne ikväll. Hon var typ vild. Hoppade och busade flera gånger så jag fick be henne att lugna sig. Sen då vi var påväg upp till stallet igen fick jag sådan "mensvärk" att jag typ bara ville gråta. Så jag bestämde att lyssna på min kropp och valde att inte motionera killarna ikväll. Så jag gav hästarna hö och vatten. Sen gick jag in och ligger nu i soffan. Ska strax ta och kvällsfika innan jag tar och lägger mig. Hoppas att värken är borta i morgon och att jag då kan vara en stund i stallet.

Av Fru Lundgren - 21 september 2014 16:50

Jag har inte haft energi/ork att rida hästarna nu på någon dag och jag mår verkligen dåligt över det. Jag vill inte bara att dom ska stå i hagen. Men jag känner att jag just nu måste kämpa för att orka mig genom dagen så känns det tung att gå ut i stallet. Är rädd att jag ska svimma eller något. Så jag har just nu jätte dåligt samvete och jag ska försöka ta mig i kragen och börja vara mer i stallet. Men som sagt så det vet ju nästan alla hur trött och slut man är då man är gravid. Så jag har ju en bra ursäkt. Men ändå det gnager ändå i mig att dom bara står i hagen. Sen nu orken jag har haft har jag nu i helgen lagt på att städa huset och se till att tvätta och fixa. Då jag skjutit upp på det och de behövdes verkligen göras nu! 18 tvättar fick jag ihop. Så jag har inte haft tid att vara i stallet under helgen och då jag är ensam med Max hela helgen blir det extra svårt.

Jag och Max ska snart cykla till mamma och pappa där vi ska äta tacos med hela familjen. Synd bara att min man jobbar. Men han får äta det då han kommer hem hade jag tänkt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards