Alla inlägg den 18 september 2014

Av Fru Lundgren - 18 september 2014 23:03

Ligger just nu i sängen och lyssnar till min mans andetag då han sover vid min sida. Var nyss och kollade till Max som sov så gott i sitt rum. Skulle också behövt sova. Men min sömn vägrar komma. Vart är den då man behöver den? Var ut tidigare och pussade på hästarna. Planen var att rida ikväll. Men en jävla närv har satt sig i kläm i ryggen så jag vill bara dö! Så jag gav dom mat och kollade till dom. Skönt att ha dom på lösdrift då man slipper mocka boxarna varje dag. Nu behöver man ge dom mat och kolla att som ej har något sår.

Ska försöka motionera dom i morgon. Min man börjar jobba vid 15 tiden så jag har inte så mycket tid på mig. Och sen jobbar har 12-23 lördag-måndag. Så jag är ensam hela helgen. Någon som vill hitta på något? Hör av er då. :)
Städandet idag gick väl inte så bra. Hann halva huset innan orken dig bort. Så då var jag med Max istället. Vilket han tyckte var kul. Kanske går ut och går en liten runda i morgon om min rygg vill arbeta med mig och inte mot mig.

Av Fru Lundgren - 18 september 2014 16:24

Hade hoppats på att hundarnas torrfoder skulle komma idag. Men nej det kom inget. Hoppas det då kommer i morgon annars blir jag tokig. Visst nu går dom på färskfoder men det är så grymt mycket dyrare en torrfoder. Sen då foderbilen hade slut foder som jag ger mina så fick jag ta ett annat foder i samma märke. Hoppas hundarna funkar lika bra på detta. Kommer även sätta mig senare och köpa hem rätt torrfoder till dom. Jag hittade ju märket tello och det var så grymt bra. Dom går upp bra i vint på det och ingen blev dålig i magen. Så nu kommer jag inte byta märke. :)

Jag och Max är just nu en stund. Vi ska strax åka och handla hem lite palt till dagens middag. :)

Av Fru Lundgren - 18 september 2014 10:54

Jag hade idag tänkt ta med Max ut i stallet och att vi skulle vara med hästarna. Men vädret suger idag så vi ändrar planerna och kommer istället städa hela huset. Lär ta en hel dag med min lilla ork som jag har. Men det gör inget. Bara jag får det gjort så är jag nöjd.
Jag och Max är ju som sagt ensamma hela dagen då min man jobbar till kl 18. Så vi ska även fixa mat till han. Tror det blir palt idag. Det lät gott. Men insåg nyss att vi ej hade det hemma. Suck!

Nej nu ska jag återgå till städandet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards