Alla inlägg den 9 september 2014

Av Fru Lundgren - 9 september 2014 23:45

Jag har största delen idag legat på soffan då jag mer eller mindre mått piss! Seg i kroppen och död. Har umgåtts med min man och Max. Sen drog jag, max, mamma, Camilla, Ida och lilla milo ut för att gå en runda. Spike fick följa med. Max och milo satt/sov så skönt i vagnarna. Sen for vi och hämtade pizza i Byske och åt hos mamma. Mysigt var det.
Kom sen hem och kastade min man och Max i säng för att sen skutta ut till stallet. Hoppade ettan på banan. Hon var först lite tjurig men gav sig sen. Tycker inte riktigt om att jag har börjat ställa högre krav på henne. Men hon har inget val. Jag anser att hon kan det jag kräver. Det gäller bara att visa henne. Sen så red jag en härlig runda runt byn på Pajsen med Quetcho som handhäst. Andra gången han testar detta som handhäst. Idag testade vi trava och galoppera. Han sprang fint på vid Pajsens sida och jag är verkligen så grymt stolt. Sen att kunna slå två flugor i en smäll är ju bra då man inte alltid har så mycket tid som man vill.

Har nyss sagt hejdå till min man som åkt till jobbet. Han jobbar natt hela veckan. Jag ska nu äta lite och sen rasta alla hundar innan jag går upp och sover.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards