Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Fru Lundgren - 20 augusti 2014 23:15

Jo som rubriken lyder så har det mest regnat idag. Vilket är grymt drygt och jobbigt. Fick sovmorgon idag. Fast det kändes som om jag blivit överkörd av ett tåg eller något. Var stel, öm och hade ont i HELA kroppen! Men men ska ändå inte sitta här och klaga.
Jag har verkligen inte gjort så mycket alls idag. Var en snabbis till Solbacken och köpte hundgodis och hittade en grymt god parfym. Sen så har jag mest varit hemma med Max och min man.

Myste med kotten i soffan och då somnade han. Söta bebis.

Satt sen ikväll och försökte lära hundarna nya trick. Vilket gick sådär. Campa och Spike fattade inget. Bella och smilade fattade men fattade som ändå inte. Haha. Ängla och Tanja fattade direkt och var jätte duktiga. Så vi ska träna mer nu :)

Hästarna kommer nog hem i morgon eller fredag. Betet är typ slut och det som finns kvar äter dom nästan inte. Så killarna ser man lite av revbenen på. Vilket INTE är okej om ni frågar mig. Så dom kommer hem och jag ska börja ge dom hö. Träningen kommer då även kunna bli bättre med dom då det är lättare att träna då dom är på gården.

Nu väntar sängen. God natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards