Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Fru Lundgren - 7 augusti 2014 14:10

Nu måste jag ta tag i min motion igen. Det märks både på mig, hundarna och Max att vi inte varit ute och gått så mycket nu på sista tiden. Men nu ska det bli ändring. Jag måste gå ut och minst 3 gånger per dag och ta med hundarna så dom får komma ut och röra på sig. Visst brukar dom ju vara ute mycket men den lilla motion dom får på gården är ju inget med den dom får då vi går. Jag var så duktig och drog med min man, Max och alla hundar (utom smilla) ut på en liten runda runt byn. Det var varmt och svettigt. Men det är ändå skönt. Hundarna tyckte det var grymt skönt. Lämnade sen campa, Spike, Bella och Tanja i hundgården och tänkte dom får vara där medan Max sover lunch. Ängla och smilla ligger här inne på golvet och sover. Ängla tycker inte riktigt om dom andra hundarna nu då hon är dräktig och smilla blir mobbad om hon är i hundgården. Dom andra leker lite för hårt med henne. Så hon får inte vara där.

Vi ska efter att Max vaknat fara till stan och handla inför kalaset på lördag. Vi ska baka och fixa så det är lite jobb att göra.
Blir ikväll att rida hästarna och att sko killarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards