Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Fru Lundgren - 3 augusti 2014 21:23

Steg upp idag och for direkt till Nolia i Piteå. Vi brukar alltid gå där och kolla då det är uppe i Piteå. Max har aldrig varit dit så detta var hans fösta gång. Han brydde sig inte alls och var jätte snäll som vanligt. Då vi direkt kom dit stannade vi av och kollade på husvagnarna. Hittade två fina som jag skulle kunna ta hem. En kabe 780 (om jag minns rätt) och så en hobby 720. Den sista var verkligen hur fin som helst. En dubbelsäng och tre barnsängar som var fasta. Sen kunde man bädda upp och fixa till för 3 personer extra. Så jag blev helt kär. Den skulle jag gärna kunna ta hem. Men som pengarna finns inte tyvärr. Och fanns dom tror jag ändå inte jag lagt dom på en husvagn. Dom kostar ju meller mindre en förmögenhet. Sen efter att ha fått runt där ett tag och kollat så tog vi matpaus. Max blev hungrig så vi stannade av och åt vi också.

Både stora och små behöver ju mat.
Efter att vi ätit kollade vi runt ännu mer innan vi sen gav oss och gick till bilen. Det är så mycket att se och jag har fått så många idéer hur jag ska göra om här hemma nu. Även många som ska göras ute på gården. Så nu är det bara att sätta igång med arbetet och fixa så som man vill ha det. Kommer bli så grymt snyggt. Någon blev så trött efter maten och somnade.

Sen hemma möttes vi av en jätte dålig smilla. Hennes diskbråck har nog gått upp så hon kan typ i te gå och gör hon någon snabb rörelse viker sig bakben och hon faller ihop. Jag känner mig ledsen och nere att se henne såhär. Min lilla smilla som alltid är fart och fläkt. Hon som kommer springandes i full fart och hoppar å tjuter av glädje då man kommer hem. Nu vill hon bara ligga och kan inte resa sig upp själv. Ska åka in och kolla upp henne i morgon.

Hade tänkt rida ikväll men just nu vet jag inte om jag orkar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards