Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Fru Lundgren - 18 juli 2014 14:44

Ja idag så började dagen med att jag, Max och Spike for ner till stallet. Spike ska tränas nu att vara vid hästarna så han senare kan följa med ut då jag rider. Vi började med att fixa sommarhagen. Vi tig bort en av avdelningarna så hästarna fick mer att äta på. Sen så släppte vi ut dom i hagen.

Sen gick vi hem och stannade av och pratade med grannen. Hon är så grymt trevlig. Så kom min man hem och vi for till stan för att handla lite. Det var mer eller mindre kaos på Ica maxi. Jag blev typ galen. Folk överallt. Då vi kom hem fick jag den smarta iden att fara ut och cykla. Så min man, Max och schäfrarna fick följa med. Whippetarna går inte att cykla med då dom får panik och tror dom kommer dö och smilla hänger inte med i schäfrarnas takt. Så det fick bli tre hundar som följde med. Campa var först lite bråkig och vägrade lyssna på min man. Men gav sig sen. Spike som aldrig cyklat skötte sig som vanligt jätte bra. Vi tog en runda runt byn så just nu har jag tre trötta hundar här på golvet.

Nu ska jag till stallet och rida ut med Evelina och junior.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards