Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Fru Lundgren - 18 juni 2014 17:10

Just hemkommen en snabbis från stallet men ska snart fara ner igen och äta hos min mamma. Snälla Sofie kom idag och red både Pajsen och Quetcho åt mig. Så jag är verkligen glad att hon kom och hjälpte mig. Är lite svårt att motionera hästarna nu då min man börjat jobba i Kiruna. Tack och lov är det bara vissa dagar han är där och jobbar så jag kommer kunna rida hästarna ändå. Sen har snälla mamma lovat att kunna passa kotten så jag kan vara en stund i stallet om jag vill. Det hade gått bra för Sofie att rida. Killarna kan ju vara lite knepiga men det hade ändå gått bra. Duktiga Sofie.

Nu ska hundarna rastas lite och sen ska jag äta middag hos mamma.

Av Fru Lundgren - 18 juni 2014 13:04

Idag tycker kotten att febern inte alls är kul. Han är lite grinig och trött. Så idag då jag gick till stallet för att ta ut hästarna så bäddade jag ner han i vagnen så han kunde sova vilket han tyckte var skönt. Sen då jag kom hem vid 11 tiden bar jag direkt upp han till sin säng och han sover där en. Då han senare vaknar så hade jag tänkt att gå till stallet. Min vän Sofie kommer idag och ska hjälpa till att motionera hästarna så då får dom komma ut och röra på sig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards