Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Fru Lundgren - 17 juni 2014 12:27

Jo inatt vaknade kotten flera gånger mellan kl 23-01. Steg då upp och gav han mat och insåg att han var varm som en kamin så tempade och jo visst hade han feber. Låg på 39 grader. Så medan min man gav han mat så letade jag fram kottens tjocka vintertäcke (han sover bara nu med påslakanet) och lät han ha det. Och sen somnade han om och vaknade först efter kl 8 och då låg han fortfarande kvar under sitt täcke. Han brukar annars sparka bort det. Han var varm men inte svettig. Tempade igen och låg då på 38,7 grader så nu hade det gått ner lite. Han har lekt runt lite i sin gåbil här nere men det är ju inte lika liv och fart i han som annan tid. Han har även suttit och kollat lite på tv och kollat då hundarna fick mat och vatten. Sen bäddade jag ner han i vagnen och han fick följa med och släppa ut hästarna och rasta diva. Påväg hem från stallet så somnade han i vagnen och jag bar direkt upp han till sin säng så nu sover han gott. Hoppas han får sova länga då han verkligen behöver det nu.
Min man målar huset och jag ligger just nu på soffan. Funderar om man ska ta och fixa bort tvätten och bära upp den där den ska vara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards