Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Fru Lundgren - 15 juni 2014 17:40

Varför ska man vara så snabb på att dämma andra? Jag har mött många som är nyfikna på hur jag hinner med allt och många som faktist berömmer en direkt. Här är dom frågorna/fördomarna jag mest fått höra

Blir bara så ledsen och besviken på folk att jag måste försvara mig över varför jag har dom djur jag har. Jag anser att jag är stor nog att välja själv vad jag vill ha och inte ha för djur.
Jag hinner med både barn och djur hur lätt som helst och ändå kan jag sitta i soffan och ta det lugnt. Jag rider inte hästarna varje dag. Men det är ju något jag själv valt att göra. Jag kan rida dom varje dag om jag vill. Och hundarna är inget problem heller. Vi går promenader i skogen eller leker på gården. Dom är med jag och Max på dagarna så dom sitter ju inte ensam hemma heller.

Så varför är det så många som dömmer en? Vill jag ha barn, 3 hästar, 6 hundar, 1 katt och 1 stort hus att ta hand om så tycker jag att alla ni med fördomar kan låta bli att döma mig. :) jag lever det liv jag vill utan att fråga er andra vad jag får och inte får göra. Men jag tror att många av dessa människor som tittar frågande eller dömmer i själva värket är avundsjuka på att jag kan göra så mycket fast jag har barn :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards