Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Fru Lundgren - 27 maj 2014 22:36

Jo både jag och Max har åkt på förkylning. Suck! Men inget man kan göra åt det. Max vaknade 2 gånger inatt pga att hans lilla näsa var helt täppt. Så jag lider med han. Så vi sov inte så gott inatt. Vilket gjorde att vi båda varit trötta idag.

Mia kom idag just efter lunch och jag tränade hon och Q på banan. Idag stod form på stor och liten volt på schemat. Vi tog det bara i skritt då både Mia och Q måste träna att lita på varandra i högre tempo så bäst att ta allt från början. Dom båda skötte det jätte bra och jag är så stolt.
Var tänkt att jag ikväll skulle rida Ettan och Pajsen. Men förkylningen gör att jag mer eller mindre känner mig helt död i kroppen och håller typ på att svimma så fort jag anstränger mig. Så jag sparar mina få krafter jag har kvar och hoppas att kunna rida i morgon. Kanske far ut och kör dom. Vi får se vad jag hittar på. Har ju Max helt själv hela veckan så bäst att inte ta död på sig själv allt för mycket.

Sitter nu och ser sex in the city. Har hela samlingen på dvd så jag passar på att se nu då min kropp ändå inte orkar mer. Ska strax kvällsrasta hundarna en sista gång och sen krama kudden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards