Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Fru Lundgren - 6 maj 2014 22:59

Kvällspasset med Pajsen och Ettan gav blandade känslor.
Pajsen var jätte fin och han fick mig att gå på små moln. Han arbetade på bra och gjorde allt jag bad om i en fin och avslappnad form.
Men med Ettan är kvällens pass bara en enda stor besvikelse!! Jag vill bara gråta och ge upp. En dag som denna funderar man varför man ens har kvar henne. Hon är fin i hagen men då man sitter upp på henne är hon fan inte lika fin alla gånger. Hon bara bråkade ikväll och ville inget. Spelade ingen roll vad jag gjorde!!!

Av Fru Lundgren - 6 maj 2014 16:23

Hon mår mycket bättre nu och är sig själv igen. Lika pigg och glad. Har fått lite mat och vatten. Eller ja vatten har dom ju jämt. Hon leker för fullt då dom är ute och sover då hon är inne så det går åt rätt håll. Men vi måste hålla koll då hon kan bli sämre igen. Så ska inte säga att allt är över en. Allt kan vända. Men jag lever på hoppet.

Av Fru Lundgren - 6 maj 2014 16:16

Jo idag har jag roat mig med att städa hela huset, dammsugit, skurat golven och tvättat tvätt. Så det är nu snyggt och städat igen här hemma. Så vi får se hur länge det håller sig snyggt. Gissar att jag får göra om allt ihop på torsdag. Vi dammsugar och skurar golven varannan dag. Det blir fort skitit med 6 hundar. Men det gör inget. Jag har ju själv valt att ha dom så jag ska inte klaga.
Lilla Max har hjälp till att städa också. Han har jagat mig och överröstat dammsugaren så nu blev han trött så han ska få sova va 45 minuter och sen ska jag ner till mamma och äta middag. Ska bara vänta tills Mia kommer så hon är ute just nu och rider Q.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards