Alla inlägg under april 2014

Av Fru Lundgren - 4 april 2014 11:29

Sitter nu i soffan och har just ätit frukost. Före det fick Max sin lunchgröt så han blev då nöjd och har lekt runt i gå bilen medan jag ätit. Spike och campa kastade jag ut i hundgården så dom är där ute och leker för fullt. Funderar om man ska skutta ut i stallet och longera hästarna lite. Men kanske går en promenad med hundarna istället. Har inte riktigt bestämt mig.

Av Fru Lundgren - 3 april 2014 20:34

Min man jobbade 06-17 idag (och i morgon) så jag och Max hade hela dagen för oss själva. Så vi låg först i sängen till kl 09 och sen steg vi upp. Max fick lunch vid 10:30 som innehöll gröt. Sen efter det somnade han i vagnen och jag tog vid 12 alla hundar och Max för att gå en timmes promenad. Hundarna tyckte det var grymt skönt fast dom inte sprang löst. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Varit hos mamma och ska snart skutta ut och ge hästarna mat och vatten.

Av Fru Lundgren - 3 april 2014 20:22

Jag glömde helt bort att blogga igår så skriver nu istället.
Jag och Mia red ut vid lunch. Jag på ettan och hon på Pajsen. Vi red i skogen och pratade. Så otroligt mysigt och härligt. Alltid kul att ha någon att prata med. Det blev mest skritt men det är ju också bra träning.
Sen red jag och Evelina ut på kvällen. Då red jag fina Quetcho. Han gick hur fint som helst. Han har börjat fatta detta med formen nu. Han fattade även en mjuk och fin galopp. Så Evelinas häst junior kunde trava vid Q då han galopperade. Å jag är så glad över min fina kille.

Av Fru Lundgren - 1 april 2014 16:39

Vart tog tiden vägen? Det är redan april månad och det kändes nyss som om det var typ januari. Tiden springer iväg och det är först nu man inser att man verkligen måste ta vara på tiden. Max blir 8 månader på söndag! Känns dom om det var två månader sedan han kom och INTE 8 månader. Min stora kotte.
Har ni blivit lurade idag då? Om nu har det så kommentera gärna vad ni blev lurade med :)
Själv har jag inte blivit lurad alls vilket är skönt. Var ut idag vid lunch och gick en timme med alla hundar, Max och min man. Skönt var det verkligen. Sen bara legat på soffan då mitt knä motarbetar mig. Men ska sen ut och mysa med hästarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards