Alla inlägg den 30 april 2014

Av Fru Lundgren - 30 april 2014 21:47

Ja idag har jag varit med min drömhäst! En snäll och trevlig häst som verkligen är just det man vill ha och ett stort plus på min sida är ju att den är fux! Står snäll då man borstar och alltid taggad på att göra rätt vad man en ber om. Idag har jag testat göra piaff och skänkelvikning under tömkörning!! Inte så märkvärdigt tänker ni. Men för mig är det de. Hela världen stod stilla och jag bara log. Vilken känsla alltså. Det går inte att beskriva med ord. Hade hästen varit tillsalu så hade jag förstått att folk köpt den direkt utan att tveka. Nu är det ju så att denna häst inte är tillsalu. Men det gör mig igen alls.
Svävar fortfarande på små moln!!

Av Fru Lundgren - 30 april 2014 11:42

Ja vädret suger totalt idag. Det är gråmulet och kallt. Men måste ändå motionera hästarna. Så kommer strax skutta ut till stallet. Pajsen och ettan ska få lite motion och så kanske jag tömkör Q lite också. Men vi får se. Skulle helst bara vilja bädda ner mig under ett varmt täcke idag. Jag och kyla är inte vänner. Min kropp blir stel fast jag klär mig varmt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards