Alla inlägg den 27 april 2014

Av Fru Lundgren - 27 april 2014 23:23

Nu ska jag och min man hoppa i säng. Hundarna är nu rastade en sista gång. I morgon ska vi stiga upp tidigt då bilen ska ombesiktigas och jag var sugen att följa med och gå lite på stan. Sen ska hästarna motioneras och jag tror även Mia skulle rida Quetcho på kvällen. Så ja det är lite att göra i morgon.

Av Fru Lundgren - 27 april 2014 22:47

Jopp idag var inte ens Ettan kul att rida ut på. Hon har stått i någon vecka nu då hon inte varit bra i ena benet (knäet)där hon sparkat sig. Så hon har stått och vila. Så nu har jag börjat att sätta igång henne mer och har då bara ridit på banan då för att bäst kunna känna av henne. Så idag var det att rida ut med Mia och Q i skogen. Ettan var mer eller mindre vild. Hon skuttade och höll på så jag blev bara så less. Så jag fort till banan efter skogen och red igenom henne lite mer så hon fick arbeta lite mer och tänka.. Då blev hon jätte fin. Jag tycker att man inte ska sluta med en dålig känsla utan försöka nå då allt känns bra och först då sluta. Vilket vi idag gjortde. Så jag blev nöjd och hon också. Mia red ju Q och han skötte sig då grymt bra som vanligt. Han är ju så grymt snäll och trevlig att rida. saknar att sitta på hans rygg. Men min rygg nu mår så grymt mycket bättre då jag bara ha två hästar att bry mig om.

Var tänkt att jag senare idag skulle rida Pajsen men jag orkar då inte det. Känner mig för trött just nu och vill inte ta död på mig så jag rider han i morgon istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards