Alla inlägg den 23 april 2014

Av Fru Lundgren - 23 april 2014 16:37

Ja vi har alla blivit sjuka. Min man och Max har hosta och är förkylda. Jag har bara ont i halsen en så länge. Hoppas jag ej får mer heller.

Har varit nere hos mamma och suttit i solen på hennes bro. Max fick sitta i gräset och kolla runt. Han tyckte det var spännande att se och känna på allt. Nu ska vi strax äta och sen ska nog jag och Evelina fara ut och rida tillsammans.

Av Fru Lundgren - 23 april 2014 16:34

Ja jag glömde totalt bort att blogga igår. Mia kom hit och vi for ut å red tillsammans på killarna. Dom var grymt fina. Först var dom båda lite sega. Men vart sen piggare efter att vi travat med dom lät dom sträcka ut lite i traven.
Efter ridningen blev jag så grymt trött att jag somnade på soffan. Hoppade sedan i duschen och for till stan för att hämta bilen. Den var inlämnad för att byta framrutan.

Sen på kvällen kom min kompis Evelina (hon jag brukar rida ut med) hit och vi satt å pratade. Hon har varit borta en vecka så det var ett tag sen vi träffades.

Jag och min man gick vid 22 tiden och la oss. Vi båda var så trötta att det var så skönt att lägga sig tidigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards