Alla inlägg den 14 april 2014

Av Fru Lundgren - 14 april 2014 23:16

Ser just nu att jag inte bloggat tidigare idag. Suck. Borde bli bättre. Vill ju ha runt 2 inlägg per dag. :)
Hade grymt ont i skallen då jag vaknade så jag ställde in ridningen. Orkar inte rida då jag inte är helt på topp. Så hästarna fick njuta av lugnet i hagen.
Tog alla hundar, min man och lilla Max för att gå en promenad. Gick efter grusvägen. Något jag sen ångrade då hela huset just nu är välsandat så ingen kan då halka. Så i morgon blir det storstädning! Bara synd att min man åker bort i morgon på jobb och kommer inte hem förrän natten mot torsdag. Kommer sakna han. Men jag och Max får roa oss med annat så går tiden fort. Tur att jag har Max i alla fall för annars skulle jag verkligen klättra på väggarna. Haha. Nej om Max inte var hemma med mig så skulle jag nog stå i stallet från morgon till kväll. Så är glad att jag har Max. Han får mig att må bra.

Det är vårkänslor i hagen idag. Ettan är så kär i Quetcho fast han tycker bara hon är jobbig. Haha. Inte lätt att flörta med killarna som inte vill.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards