Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Fru Lundgren - 27 mars 2014 22:21

Ja det var så Ettan var idag under longeringen. Snälla Mia valde att ställa upp och hjälpa till att longera henne då min skalle inte ville vara med idag. Ettan skuttade runt och var helt vild. Hon busade på som en galning och det är då man inser hur ung hon är. Hon som alltid annan tid är så lugn. Men hon är ju bara 4 år. Longeringen slutade sen med en framsko borta, bråddhål i ettans bakben och en omkull ramlad häst. Så ja så kan det gå då man är för vild. Haha. Hon skada dig inget med en att råka riva sig lite på bakbenet. Hoppade upp igen från marken och var lika pigg och glad. Jag, Mia och min man gick sen och letade skon. Vi hittade den inte. Hur kan en sko försvinna så lätt?? Så efter 15 minuters sökande gav vi upp.

Uppdatering om skon:
Var ut nu vid halv 10 och kollade om jag kunde hitta skon. Och det gjorde jag! Blir att sko fast den i morgon och sen köra mer hårdträning! Min rygg och axlar kommer lämna mig sen. Dom vill dö redan nu. Haha. Kanske bör man gå och fixa sin rygg.

Av Fru Lundgren - 27 mars 2014 10:45

Sitter nu i soffan och hoppas att huvudvärken ska släppa. Hade tänkt att rida ettan men blir nog bara att longera henne så hon får springa lite ändå. Kan ju galoppträna henne på volt ändå. Men om min huvudvärk inte blir bättre så blir det att bara ta det lugnt i soffan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards