Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Fru Lundgren - 24 mars 2014 21:16

Ja dagen började med en skön promenad i det fina vädret med min man, Max (låg och sov i barnvagnen) och alla hundar. Blev mycket bus och lek med hundarna. Som älskade det. Och solen värmde skönt idag. Var 13,5 grader på solsidan och 8 grader i skuggan. Så efter promenaden gick jag till hagen och tog av hästarna täcket. Dom behöver inte ha täcke då det är så varmt ute. Och dom tyckte det var skönt. Åkte sen till stan och fixade mina glasögon. Dom satt inte riktigt bra. Sen sprang jag runt och letade en "trapp" stol som jag vill ha i stallet så man kan hoppa upp på den då man ska upp på hästarna.
Efter stan så kom Mia hit och vi red ut tillsammans på Quetcho och Ettan. Båda två var pigga och glada att få komma ut och röra på sig. Red kravlöst idag och lät dom få springa med skallen där dom själva ville. Ibland behöver man sådana pass också. Sen då vi just kom hem började det spöregna! Suck. Var in en snabbis och pratade med min man och sen skuttade iväg igen ut för att rida ut med Evelina och hennes häst junior. Pajsen var så grymt fin. Arbetade på så jävla bra att man typ bryter ihop av glädje. I morgon blir det ett kravlöst pass med han och hårdare för dom andra två. Kanske rider på banan i lite djupare snö så dom får kämpa lite. Snälla jag. Hihi.

Har just sett familjen annorlunda. Funderar nu på att duscha och sen kanske sova. Men vi får se hur jag gör. :)

Tre nakenfisar ute i hagen. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards