Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Fru Lundgren - 21 mars 2014 13:36

Jo idag kan jag lova att dom vart glada då jag och Mia valde att gå ut och gå. Blev en härlig runda på lite över 1 timme. Så nu har hundarna fått springa löst och leka runt som dom vill. Så dom är nu trötta efter att ha jagat varandra och busat. Skönt att kunna göra 6 hundar nöjda genom att bara släppa dom löst på en promenad.

Det var lite svårt att få ut barnvagnen från gården då det nu kom 25 cm snö. Men tur man är stark och envis. Måste be min man skotta gården sen då han slutar jobbet idag.

Av Fru Lundgren - 21 mars 2014 10:26

Sitter nu i soffan och ska äta lite. Min man for till jobbet vid halv 10 och kom då upp med Max i dubbelsängen där han sen somnade. Så jag bäddade om han och väntar nu på att han ska vakna. Det började snöa igår som ni säkert vet och idag då jag kollade ut har det kommit 25 cm snö!! Jag som ville ha sommar. :( men men får hoppas snön försvinner fort. Blir nog idag att samla ihop alla hundar och gå på en promenad. Dom behöver få komma ut och gå en runda. Har ju legat på latsidan nu då jag varit sjuk och så motionerat hästarna. Men idag hade jag tänkt gå. Blir ett varv runt byn i koppel då dom mer eller mindre lär vara vilda och att skrika mig hes är inget jag planerat att göra.

Blir sen en mysig filmkväll ikväll med min man. Förra fredagen gick ju inte. Så nu hoppas jag det går!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards