Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Fru Lundgren - 10 mars 2014 21:14

Ja efter att ha lagt ut Max i vagnen så fixade jag tvätten. Vek ihop allt och tvättade sista maskinen och så gjorde jag egen bebismat med päron, äpple och vindruvor. Vart blandad resultat men Max gillade den så då är jag nöjd. Max sov i två timmar så jag hade mycket tid på mig. Jag låg även och bara tig det lugnt på soffan.
Sen så tog jag in alla hundar och gick ner till mamma. Har varit där typ hela dagen. Var bara hem en stund vid 4-5 tiden och rastade alla hundar och sen vid 18:30 gick jag hem från mamma. Max skulle badas idag. Han älskar att bada och är helt vild i badet. Denna gång invigde vi med "badankorna" jag köpt till han. Men han tyckte det var roligare att plaska på med fötterna. Det är ju hans bad så han får leka som han själv vill. Efter badet så blev han grymt trött och jag gav han vällingen och sen raka vägen i säng. Han somnade typ direkt och jag gick då ner och kollade på familjen annorlunda. Snart ut till stallet och ge hästarna mat. Min man är också snart hemma och har då ledig vecka från jobbet hela veckan så det blir att vara mycket i stallet och familjen nu :)

Av Fru Lundgren - 10 mars 2014 12:02

Det var idag tänkt att jag och min vän Mia skulle ta en härlig lunchpromenad med mina hundar. Men fick ställa in då min skalle vill sprängas och det stormar ute vilket betyder att jag kommer mer eller mindre dra på mig migrän om jag ger mig ut och går. Så jag bäddade ner en trött bebis i sin vagn och ställde ut han nyss på altan så får han i alla fall sova ute och få frisk luft. Han somnade innan jag ens hade lagt på hans täcke över han i vagnen. Söta kotten.
Sitter nu i soffan och mobilbloggar. Funderar om att vika ihop tvätten och kanske dammsuga lite nu då hundarna drar in sand i huset så måste man typ dammsuga varje dag. Kastade ut campa och Spike i hundgården. Tänkte dom skulle få vara där idag och göra av med energi. Det kan dom behöva. Så då vet ni hur min dag ser ut. Hoppas ni där ute också får en bra dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards