Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Fru Lundgren - 1 mars 2014 22:26

Ja som ni vet så lyste sömnen med sin frånvaro inatt så jag har nu ikväll känt mig seg och bara längat tills man kan få sova.
Tog nyss ett varmt skönt bad med min man och det gjorde inte min trötta kropp piggare. Senare tvärt om. Så jag orkar inte slötitta på tv utan kryper nu ner i sängen. Hoppas kunna sova lite mer inatt.
Vad händer i morgon? Hm. Vet inte kanske drar in till SRK (Skellefteå ryttarklubb) och kollar på loppisen dom ska där. Kanske man hittar en sadelgjord till Quetcho så slipper han och Pajsen dela på Pajsens.
Kanske rider Q och ettan också. Men vi få se. Beror på om mitt knä tillåter det. Höll på att hoppa ur läge tre gånger bara nu ikväll. Inte skönt.
Men men. God natt gott folk.

Av Fru Lundgren - 1 mars 2014 16:58

Fast jag inte sovit mycket inatt så for jag och min kompis ut och red i skogen. Hon på sin häst och jag på Pajsen och så fick min schäfer Ängla följa med och springa av sig energi. Vilket hon gillade.
Sen så blev det att longera Quetcho på banan lite. Han kollade det och var grymt duktig.
Ligger just nu i soffan och har tråkigt. Känner mig seg och trött.

Ska strax fara och äta hos mamma och pappa. Sen blir det nog bara en lugn kväll.

Av Fru Lundgren - 1 mars 2014 09:46

Sov inte alls bra inatt. Låg och vände å vred på mig till kl 5-6 och då jag väl lyckades somna så vaknade jag direkt i mardrömmar. Så efter kl 5-6 var min kropp så död att jag somnade och sov oroligt, men jag sov i alla fall utan att vakna. Nu känner jag mig inte alls bra och hade tänkt rida alla hästar idag. Får se hur det går.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards