Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Fru Lundgren - 16 februari 2014 22:49

Ligger i soffan med min man och kollar på film. Har nyss sett filmen skumtimmen och den var ändå bra. Spännande och man kunde inte räkna ut vad som skulle hända. Satte nyss på film nr 2 som är world war z. Men insåg att vi hade sett den. Så det blir nog sängen nu då.
Förkylningen sitter i och man är mer död en levande just nu. Känner mig seg och trött i skallen. Längtar till sängen. Har morgonen med Max i morgon. Hoppas han sover länge i morgon. Ska försöka ta mig till stallet också. Longera hästarna var det tänkt. Men får se hur man mår. Får annars flörta med någon av mina vänner som kanske vill rida :)

Av Fru Lundgren - 16 februari 2014 09:41

Ligger i sängen med Max och ska strax stiga upp. Hela familjen är förkylda och lite hostiga. Så det blir en lugn dag idag. Jag som var sugen att gå en promenad med hundarna. Men vi får se. Kanske bara tar dom till ängarna och kastar lite boll så dom får springa av sig energi. Eller så ta fram spelen till dom och låta dom använda skallarna.
Hoppas ni där ute kommer få en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards