Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Fru Lundgren - 15 februari 2014 20:49

Saknat mig?? Jo jag vet att ni saknar mig. Jag bara känner det på mig. Hihi..

Nej ju är jag här igen. Jag är så mycket på instagram, Dayviews och hästarnas blogg att jag helt glömmer bort denna. Hm kanske lägger ner denna?! Nej det tror jag inte jag vill ju som ha en blogg att kunna skriva om familjen också. Måste bara fixa nya bilder här och fixa headern (heter det så?).


Max (min son) mår bara bra. Han är ju nu 6 ½ månad. Stora killen. Han växer så det knakar. Man hinner verkligen inte med. Han är full i bus och skrattar typ varje dag hela tiden så man bara måste skratta med han ibland. Han älskar hundarna och det är ju bra.

Hundarna är allt bra med. Vi har ju 6 hundar (för er som ej vet) och det kan ibland vara lite kaos här då dom bestämmer att dom ska leka inne. Men jag trivs ändå med dom och tack och lov gör dom av med energi ute. Jag går ju 1 ½ timme med dom nästan varje dag och då springer dom lösa så dom får göra av med mycket energi. Hästarna försöker jag motionera varje dag och det går ändå bra. Jobbar min man så blir det att longera dom på banan med sovade Max i vagnen så han följer med ändå och är nära vad jag en gör.

Har fått frågan flera gånger  `om jag inte är rädd att gåm in i väggen´ eller `hur hinner du med alla djur´ ,ja det är ju bra frågor men jag anser att, nej jag kommer inte gå in i väggen då jag bara älskar att arbeta med djuren och det får mig att må bra. Sen så hu rjag hinner? ja det beror ju helt på hur man styr de. jag tar ju med hundarna ut på lunchpromenad då Max ändå ska sova i vagnen och efter att dom har gått komma ut så går jag ut i stallet och fixar där. Så visst hinner man bara man lägger lite prio på sakerna man vill göra.


Igår fyllde jag år. Grattis till mig själv. HAHA.. Så nu är man ett år äldre. Fast det känns inte. Ska det kännas?! hm?? Ja ja man gör sig inte äldre en vad man är. Det är därför jag en dag satt här ute och byggde snölyktor för att kunna göra fint och tända ljus. Mysigt blev det i alla fall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards