Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Fru Lundgren - 22 januari 2014 20:56

Ja just nu har jag kommit ner efter att ha nattat lilla Max. Han har badat och fått mat sen bar jag upp han till sin säng och satt i dubbelsängen och väntade på att han skulle somna. Så nu sover han gott. Ska nu se på tv och sen ut till hästarna direkt min man kommer hem strax. Blir att longera två av hästarna tror jag. Beror på hur kallt det är. Har inte kollat nu på ett tag. Hoppas ni andra har haft en bra onsdag och att kvällen kommer bli bra. Nu ska ja se Efterlyst på TV3.

Av Fru Lundgren - 22 januari 2014 10:44

Sitter nu och äter frukost. Har varit ute och tagit ut hästarna och mockat boxarna. Idag är det -24 grader ute. Så vi får se vad jag, Max och djuren hittar på. Min man åker strax till jobbet och blir borta hela dagen igen. Jag vaknade med migrän så min man tig Max och lät mig få sova lite längre. Tack älskade man.

Av Fru Lundgren - 22 januari 2014 00:15

Nu har jag glömt bort bloggen igen. Suck!! Får ta och skriva en påminnelse i mobilen om att blogga. Är nyss inkommen från stallet. Ska nu strax hoppa i sängen och sova. Hoppas eran tisdag varit bra. Det har då min varit.
Steg upp vid 10 tiden och gick ut till stallet för att fixa lite. Kl 11:30 åkte min man till jobbet och jag å en kompis tog hundarna och lilla Max för att gå en promenad. Var ute med dom ca 1 1/2 timme och det älskade hundarna sen lämnade jag dom pinne och gick till stallet för att mocka, fylla på spån och vatten. Max sov ute i vagnen under tiden. Sen satte jag mig i soffan och vid 15:10 vaknade Max. Så sen har jag inte gjort så mycket. Satt på datorn ett tag och sen drog jag till mamma å middag med mamma och pappa. Sen hem å kasta kotten (Max) i säng och så kom min man hem och gick till stallet. Ja det var min dag det :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards