Alla inlägg under juli 2013

Av Fru Lundgren - 4 juli 2013 13:04

Ja idag så är det en seg dag.. Finns inte så mycket att göra då min man är och jobbar men jag funderar att dra ut på en promnade på med hundarna så dom i alla fall ska få komma ut och göra sig av med energi. Fast dom är också sega idag då vädret inte alls är bra.


Hästarna står för tillfälligt då Pajsen fortfarande är halt och ettan mår inte heller så jätte bra. Så jag har ingen häst att rida heller. Men funderar om att dra ner dit och flytta sommarhagen så dom skan få mer bete att äta.

Av Fru Lundgren - 1 juli 2013 09:49

Nu säger jag det igen men gud vad veckorna går fort! Det är redan en ny måndag och början på en ny vecka. Bara synd att den inte börjar så bra.. Har ingen häst att rida nu och det är inte alls kul. Jag hade ju tänkt att rida Pajsen i veckan han får nu stå och vila sitt ben. Han haltade lite mindre idag en igår kväll så det går då åt rätt håll i alla fall..


Snart ska min man åka till jobbet så jag blir hemma ensam hela dagen idag och jag vet verkligen inte vad man ska hitta på. Men det lär jag nog sen lyckas hitta på.. Det regnar lite ut så vi får se om man ändå ska dra hundarna till skogen eller inte.. Men jag har ju tid att fundera ut det..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards