Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Fru Lundgren - 15 juli 2013 18:33

Vi har nu 2 dagar i rad tagit med hundarna och farit å hälsat på folk vi känner. Så idag bestämde vi att ta en lugn dag då min man ändå jobbar ikväll... Men nu sitter hundarna och väntar på att vi ska hitta på något. Dom tyckte det var kul att åka bil och göra något. Så jag kommer göra dom besvikna då jag inte kommer vara annat en hemma idag. 


Hästarna går då för tillfället bara på betet och äter sig feta. Pajsen är inte helt hundra i benet en. Han ser stel ut så det blir att börja longera/tömköra han i helgen så man får se hur han rör sig. Ettan har inte fått komma ut alls då jag känner mig lit etrött nu och så sväller mina fötter så jag känner inte alls för att rida. Blir kanske att få upp min man på henne i veckan.


Allt går bra med graviditeten. Jag mår ändå grymt bra förutom att jag sväller lite i föttena på kvällarna. Min mage har börjat kännas mer och mer spänd/hård så jag hoppas att man snart får ut lilla bebisen så man kan börja sätta på sig kläderna som en normal människa. HAHA. Men det är ju bara 25 dagar kvar innan den är beräknad att komma så jag hoppas att den kommer då också så man slipper gå över tiden. Jag har ju mer och mer börjat känna av värkar som kommer och går lite till och från. Men det är ju som bara kroppen som "provkör systemet". HAHA. Så det är som sagt bara att vänta och se när det händer.


Jag och min man har börjat kolla runt på nya fönster till huset och så även pratat om hur man sen ska renovera vidare. Men som det ser ut nu så kommer det inte bli så stora projekt då det inte är länge kvar innan lilla bebisen kommer. Det finns hur snygga saker som helst som jag planerar att fixa med huset. Så vi har lite saker att göra men inget panik att få allt klart inom detta år. Utan vissa saker är saker som man ska göra längre fram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards