Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Fru Lundgren - 10 juli 2013 22:37

Dagen började med att man totalt försov sig. Bra dag alltså!! HAHA.. Nej då men jag vakande vid 11:30 och hade ju tänkt att stiga upp vid 9 tiden.. Men så blev det då alltså inte. Min kropp tyckte då att det var skönt att sova så länge. Så jag får se det från den ljusa sidan. Jag steg sen i alla fall upp och så bar det av till stallet. Blev att longera pluttis idag vilket hon inte tyckte var lika kul som jag. Men jag longerade henne i ca 30 min och sen åkte dom båda ut i sommarhagen. Pajsen är fortfarande lite halt sen pluttis sparkade han på benet. Men han kan skritta utan att halta och han försöker då både trava och galoppera i hagen fast det nu inte alltid ser så snyggt ut så gör han då sitt bästa. Så ska kanske sen i helgen fara ut barbacka och skritta han lite. Kanske man får med sig någon på pluttis också eller så blir det jag som tar henne och någon annan får ta Pajsen.


Var in till stan idag och köpte lite saker till djuren och så sen for vi till min moster och åt suringn med hela släkten. grymt kul. Man får sig ett och annat gott skratt med dom och det är grymt kul att träffa dom alla. Det hinner ju gå så långt mellan gångerna då man lyckas få ihop alla på samma middag. Men denna gång var alla mammas syskon och pappa där så det var grymt kul.

Nu sitter man i soffan och känner sig mer död en levande. Men snart ska man ju sova så det är då skönt.

Hoppas ni andra där ute haft en bra kväll med fint väder och roliga stunder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards