Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Fru Lundgren - 19 juni 2013 15:48

Som det ser ut nu så kommer jag bara ha en häst till hösten. Det sliter i mig att säga det men jag kan inte ljuga längre.. Det funkar inte längre. Man kan inte ha en häst som ena dagen ska vara bra och nästa dag ska vara sjuk. Vi har gjort allt vetten säger men inget blir bättre. Jag har börjat tappa mitt intresse för hästar nu då det under en sådan lång tid har strulat så nu ger jag verkligen upp.. Nu går det inte längre. Det ska inte gå ut över min andra älskade häst att hans kompis är sjuk hela tiden. Han har ju som inget gjort och jag har nu insett att jag går runt och mår dåligt över hästarna som det är nu. Dels sför att ena hästen är sjuk och dels för att jag inte orkar rida andra hästen pga första hästen.. Så nu kastar jag in handuken. Ni får säga vad ni vill men jag skiter i det. Detta gör jag för hästen bästa och inget annat. Jag kan ju ha kvar henne som sällskap i hagen. Men vill stå i en hage hela dagarna utan att få komma ut? Så nu är det som de är. Jag och min man ska sen sätta oss ner och kolla upp hur det blir med hästen som blir kvar. Om vi ska hyra ut box eller om vi ska hyra in oss någonstans?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards