Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Fru Lundgren - 14 juni 2013 23:22

Jag hoppas att alla ni där ute i vårat avlånga land har haft en bra fredagkväll och att ni sen kommer att få en bra helg. Här har då kvällen varit bra fast det hade ju kunnat vara bättre väder tycker jag. För det har regnat typ hela dagen idag och man bli så less.. Men jag hade då tur då jag var med hundarna i skogen för då regnade det inte. Men det var då blött ute så lilla Smilla såg ut som om hon hade blivit drängt då vi kom hem igen. Tycker lite synd om henne. Men i alla fall så blev alla hundarna glada att få komma till skogen och göra sig av med energi. Jag måste bli lite bättre på att gå ut och gå med dom. Men jag har varit så trött i veckan att vi har som bara tagit korta rundor. Tyvärr.. Men ska försöka bli bättre.


Var ikväll och tog in hästarna från betet så nu står dom i skjulet i vinterhagen och sover. Dom är så nöjda att dom har ett skjul och jag är glad att dom har ett som dom kan söka skydd i. Skulle bara haft renorea det som dom står i nu nere hos mamma och pappa. För det ser ut som om en bäver varit på det.. HAHA. Men det är bara Pajsen som inte riktigt vet om han är en häst eller en bäver.. HAHA.

Av Fru Lundgren - 14 juni 2013 12:22

 

Det är idag BARA 56 dagar kvar tills lilla Max är beräknad att komma och jag hoppas verkligen han kommer snart för jag längtar så grymt mycket efter han. Det ska bli kul att få hålla i han för första gången och det ska bli kul att få kalla sig mamma. Gud vad man längtar..

Av Fru Lundgren - 14 juni 2013 12:17

Nu ska jag och hundarna dra till skogen en stund. Bäst att passa på då det för stunden ej regnar. Sen blir det att fara ner till hästarna och ta dom till betet så dom får äta lite. Sen vad man ska göra av dagen det vet jag då inte. Men jag hittar säkert på något. Ska sen vid 17-18 tiden ta mig ut till E4 och bli upp plockad av min min man med lastbilen så man då sen kan handla lite i stan innan man åker hem. Det är slut på ganska mycket. Är sugen att baka något också men jag vet inte vad man ska baka. Så får sätta mig ner och kolla upp det. Ska även planera vad man ska äta idag. Men nu ska jag som sagt ut med hundarna så vi får höras sen. Kanske bloggar lite ikväll också om ni har tur.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards