Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Fru Lundgren - 17 maj 2013 19:55

Ja för det första så måste jag baar få säga att denna dag varit grymt seg då jag vaknade kl 05:00 av att lilla Max i magen hade hicka och att solen lyste mig i ansiktet.. Så det gick verkligen inte att sova.. Sen då jag väl nästan hade somnat så börjar grannen med att riva ur sitt hus och kasta ner saker från balkongen och ner i containerna som står vid huset. Så det small och levde om. Så då kunde man ju inte  heller sova.. SUCK! Låg kvar i sängen till 10 tiden och då jag sen steg upp så hade jag så grymt ont i skallen. Hoppade i ett par kläder och kastade ut hundarna så dom fick rasta sig och sen så kom min man hem och vi åkte till stan för att luncha med min vän sandra. Sen så satt vi ute i solen och pratade så nu har man blivit lite brun på bröstkorgen så jag funderar om att kanske sola i helgen lite om det nu blir så varmt som dom lovar. Så då kanske man hinner få lite färg i år för en gångs skull..

Sitter nu här i soffan och har nyss varit och ätit med mamma, pappa och min man. Hundarna ligger i soffan och sover. Dom är inte van vid värmen just nu så dom blir fort trötta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards