Alla inlägg den 7 april 2013

Av Fru Lundgren - 7 april 2013 19:51

Jag har just varit ute på en härlig runda med alla fyra hundar. Det är så skönt att bara ta dom och gå ut och gå. Man berhöver inget att tänka på då man går med dom utan man lämnar som allt tänkande hemma. Så både jag och hundarna är grymt härligt trött i och sitter nu i soffan för att vänta tills Bode söker fru börjar. Sen blir det att hoppa i duschen och så sen senare ikväll sova.

Av Fru Lundgren - 7 april 2013 18:29

Det spelar ingen roll hur jag gör med mitt liv. Ni har ju redan valt att tycka illa om allt jag gör. Ni lägger er i saker ni inte ens ska bry er om. Ni klagar på saker jag gör och ni tycker att det jag är dumt. Men jag har valt att följa mina drömmar och mina vägar varför ska jag då tvingas göra så som ni vill? Det är ju mitt liv jag lever och om ni inte gillar det så är det upp till er. Jag gillar mitt liv och jag följer mina drömmar. Jag är ju stor nog att välja själv hur jag ska göra och jag måste ju även få välja själv för att kunna leva det liv jag vill.. Visst vissa gånger går man på fel steg men det är ju upp till mig att lära mig av mina misstag och om ni bara ska klaga på mig och vara negativa i allt jag gör tycker jag att ni borde söka hjälp.. Så jag hoppas att ni tänker efter en gång extra innan ni sen hoppar på mig. Jag tror att det är ni som är avundskjuka just för att jag följer mina drömmar och ni ej kunnat göra det..

Av Fru Lundgren - 7 april 2013 14:08

Fredag:

Min lediga dag och jag passade på att bara ta det lugn. Eller ja ska man vara helt ärlig så vaknade jag med ont i skallen och nacken så det fanns inget annat en att ta det lugnt. Var tänkt att vi skulle bjudas bort på middag men med min onda skalle fick vi tacka nej. Så det blev att ligga på soffan och äta tabletter som om det var godis.. HAHA.. Nej inte rikgit. Men på soffan blev det i alla fall. Sen då min man kom hem vart jag så lat och orkade inte laga mat så vi beställde hem pizza.


Lördag:

Ja solen lyset och det var sådär grymt fint väder. Så jag passade på att kasta upp min man på Pajsen och jobbade hårt med dom båda. Min man har ju fått för sig att han ej kan rida. Men det kan han bara han lyssnar på vad jag säger till han att göra. Och denna gång gick det verkligen så grymt bra att man är stolt över dom båda. Han red rund på en volt och fick Pajsen att verkligen arbeta på och jag satt där i solen på en stol och sa vad min man skulle göra och hur han skulle rida. Dom båda var helt slut sen efter detta pass.. Men det har dom rätt att vara.

Sen på kvällen så for vi på bio och såg Johan falk, kodnamn Lisa. Det var grymt bra och jag hoppas det kommer fler filmer. Vi passade även på att fara till stan och handla lite mat till veckan och så köpte jag ett par nya tennis skor då dom jag har verkligen är allt annat en hela.. HAHA


Söndag: (idag)

Vaknade med att det SNÖADE!!   Jag hade ju fasiken hoppas att våren skulle vara här!! Men nej tydligen inte. Suck!! Så jag blev bara besviken. Jag som hade tänkt att kanske ta ut Ettan men nu är de ju livsfarligt att gå ut med henne då det är snö på isen så man ser inte vart det är halt och då hon är barfota så kommer det sluta med att vi ligger någonstans och det är ingen jag vill ska hända henne. Så hästarna får vara lediga idag och jag var så snäll och bad pappa komma upp med en ny höboll till dom så nu har dom mera mat också vilket dom verkligen gillade.

Vi ska sen också ner till mamma och äta idag och sen kl 18 så börjar min att jobba så då blir man ensam. Fast jag funderar då om att hoppa i duschen och leta fram någon film och bara mysa i soffan med hundarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards