Alla inlägg den 3 april 2013

Av Fru Lundgren - 3 april 2013 13:44

Ja jag lider med er alla som sitter just nu på jobbet. Det är 13 grader varmt och strålande solsken. Så jag tog med mig alla fyra hundarna och så gick vi ut gick. Vi hade ingen panik tillbaka hem då jag inte börjat jobba förrän kl 16. Så vi gick där och lekte lite och hade kul. Så vi var ute ca 1 timme och 20 minuter idag och gick. Så nu ligger alla hundarna nöjda i soffan och är lite trötta. Det är så skönt att se dom nöjda. Sen så då vi kom hem så gick vi och gav kaninerna mat och vatten och så fick hästarna vatten. Så nu är alla djur nöjda och jag passar på att njuta i soffan innan man ska äta och sen fara till jobbet. Det är så grymt skönt att vara ledig på förmiddagen då man kan passa på att vara ute i det fina vädret.


Sen i helgen hoppas jag kunna kasta upp min man på en av hästarna och så kanske man kan fara ut och rida med han. Det är ju alltid kul att kunna fara ut och rida med någon. Och då den andra rider en av mina hästar så får man ju båda hästar motionerade och det är ju alltid bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards