Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Fru Lundgren - 1 mars 2013 13:32

Ja solen kollade fram idag och det slutade att blåsa och snöa så mycket som det gjorde på morgonen. Så jag passade på att gå en runda med Ängal så hon fick lite ensamtid med mig. Det anser jag är viktigt då man har så många hundar som vi har. Ängla var grymt glad att få komma ut och gå idag och jag tyckte också att det var grymt skönt att komma ut. Var tänkt att jag skulle rida Pajsen också men jag orkade inte efter att jag hade gått.. Så jag somnade på soffan och så sen vaknade jag av att AC ringde och sökte mig. Så nu sitter man och kollar på tv och ska snart leta fram något att äta för att sen dra till jobbet.

Av Fru Lundgren - 1 mars 2013 10:02

Idag då jag vaknade så snöade det och blåste. Jag som hade tänkt at Ettan till banan idag.. Men det sket sig. Jag vågar inte det nu då jag är rädd att hon ska halka nu då jag ej ser vart det är halt under snön. Så det blir att ta med henne till banan i morgon istället.

Men jag hade tänkt ta ut hundarna och gå en runda med dom så dom får röra på sig. Satt och funderade om man skulle gå en egen runda med Ängla och bara ge henne lite egentid idag och sen gå en liten runda med dom andra. Men vi får se vad man hittar på.

Funderar om man även ska ut och rida Pajsen lite idag medans det är sol ute. För nu ska han försöka sättas igång igen. Han har ändå inte tappat så mycket muskler eller kondis då han stått och det är ju grymt bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards