Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Fru Lundgren - 1 januari 2013 15:00

Ja tänkt att det redan är 2013.. Jag tycker att tiden gått så grymt fort..

Idag så steg jag och min älskade man upp vid 11 tiden.. det var så skönt att få sova ut ett tag. Fast jag gick då och ta mig vid 1 tiden inatt då jag vaar så grymt trött. Min man satt uppe till 2 tiden för han såg en film. Men ja vi steg då upp och kastade ut hästarna och sen åt vi lite. Sen satt vi och såg på tv och så bestämde vi att vi skulle ut och gå en promis med hundarna.. Och det tyckte dom verkligen var kul. Dom sprang runt och lekte som galningar så nu ligger dom alla utslagna här i soffan.. Sen så idag var Ängla så duktig idag. Vi har ju typ alltid våra hundar lösa och så idag så orkade jag inte koppla Ängla då vi mötte folk utan jag sa fot och klappade på mitt ben. Då kom hon dirket och gick så fint lös vid min sida då vi passerade dom andra vi mötte.. Jag är så stolt. Första gången hon gör det..


Sen så ikväll blir det att jobba igen och så inatt åker min man och jobbar så man får hela sängen för sig själv.. Fast det kan också vara tråkigt då.. HAHA

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards